zaterdag 29 september 2012

Kick

Ongelooflijk maar waar, ik heb zowaar drie hoofdstukken van het boek af. Wat een Kick!

Om het gevoel te omschrijven kan ik de sporters onder ons waarschijnlijk het best bereiken. Want het voelt als een perfecte wedstrijd of een training die nagenoeg vlekkeloos verloopt. Ik zit echt in een flow. Maar om in die flow te komen moet je even door het voortraject. Van voorbereiding, zit alles goed, ligt alles klaar, is alles in balans, zit mijn haar goed, schijnt de zon maar niet te veel, etc. etc. In elk geval ben ik in een restaurant gaan zitten om onder de mensen te zijn. Geluid om mij heen, en mensen en daar gedij ik toch het best bij. Merk ik. Ik type wat af. Het borrelt, en tevens kan ik wat in mij opkomt omzetten in tekst. Top!
Ik kan mij goed afsluiten van het geluid maar het is er wel. Leven doet leven. Het inspireert, er is wat te kijken terwijl mijn gedachten afdwalen.

Het bewijs is hier in de vorm van een foto...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten