zondag 30 september 2012

Has anyone ever written..

Has anyone ever written anything for you? (Steve Nicks van Fleetwood Mac). Moest ik vandaag aan denken.

Wanneer heb jij voor het laatst iets echt spontaan voor een ander gedaan? Onbaatzuchtig. Zonder er iets voor terug te vragen? Te verwachten, verwachtingen te hebben.
Het is mij overkomen. Toen ik werkte in Sri Lanka. Als vrijwilligster. Hebben verschillende mensen spontaan aan mij gedacht. Ik had geen auto, dus ik kon meerijden. Er werd met mij meegedacht qua beleid. Hulp geboden qua goederen. We hebben een bus kunnen krijgen voor de stichting, als donatie. Maar ook toen mijn dochter in het ziekenhuis lag, drie maanden. In mijn huis werd geklust, financieel ben ik ondersteund. Ik ben dankbaar, gelukkig en prijs mezelf rijk! Dank dit aan de mensen die 'iets voor mij hebben geschreven' of '(achter)gelaten'. Love this song.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten