woensdag 19 september 2012

Geen inspiratie

Help! Geen inspiratie vandaag om te schrijven. Om 5.30 dacht mijn dochter dat de dag al begonnen was. Paar uur aan een stuk doorwerken. 's Middags was het humeur van Liv tot een nulpunt gedaald, mede daarmee mijn inspiratie. Niets geestdodender als een druilerig kind, dat niet te troosten is. Of nog erger...dat niet wil slapen. Nog meer tranen.. Eten wilde ze ook niet.
Tja dan kan je wel van alles bedenken om te schrijven. Maar je loopt tegen een denkbeeldige muur. Ik althans. Misschien zijn er mensen die er als een dolle van aan de slag gaan.

Dus ik zal jullie vervelen met een foto, van een regenboog. Zag er deze week al twee andere voorbij komen op facebook. Loop maar een beetje met de 'massa' mee. Zucht. Mooi is het wel. Maar nee, het wil vandaag echt niet..

Net als het weer hier. Regen, geen regen, een twee meter verder sta ik ineens wel weer in de regen. Dus pak aan, uit, aan of toch niet uit doen? De boog is wel mooi! Die buigt soepeltjes mee..


Geen opmerkingen:

Een reactie posten