vrijdag 28 september 2012

Autumn

Mooie film 'Spring, summer, fall, winter..and Spring. Echt waar, deze film is, volgens mij, een plaatje. Hoe ik daar op kom?! Mijn zus en ik gingen aan de wandel. Over de verharde weg, door het bos en over het strand. In het bos zagen wij ten eerste een uil. Dat komt niet vaak voor. En nee wij zijn geen vogelspotters. Althans niet dat ik weet. Misschien in de ontkennende fase?
Tevens waren er prachtige paddenstoelen! De herfst is in aantocht, of reeds begonnen. Hier was het trouwens een zonnige dag. Lange strandwandeling zonder jas ging uitstekend. Even een dreigende wolk. Die waaide gelukkig over. Foto's gemaakt en met een big smile over het strand geslenterd!

'Spring, summer, fall, winter..and Spring' ik ga deze film weer eens kijken! Ik kan mij trouwens niet herinneren of daar paddenstoelen in voorkomen?! Wel veel water, en rust, en hoe het leven in cirkels verloopt. Mooi. Ben ik weer terug bij de Circle of Life..


Geen opmerkingen:

Een reactie posten