vrijdag 23 november 2012

Need I say more?

N.a.v. de spannende ontwikkelingen van de afgelopen twee dagen. Zeg maar de ton met onbekende inhoud. Waarvan de uiteindelijk bekende inhoud ritueel is verbrand. Het volgende:

Ameland
Van de vier grootste steden wonen in Den Haag de meeste personen met een wapenvergunning. 0,17 procent van inwoners van deze gemeente is houder. In Amsterdam is dit 0,15 procent, gevolgd door Rotterdam (0,14 procent) en Utrecht (0,13 procent).
Daarmee ligt het aantal houders in de grote steden onder het landelijk gemiddelde. 0,34 procent van de inwoners van Nederland heeft een wapenvergunning. Koploper is de gemeente Ameland, waar 2,49 procent van de inwoners een vergunning heeft. In Alkmaar wonen met 0,06 procent van inwoners de minste vergunninghouders (www.nu.nl).

Tja daar woon ik tijdelijk. Het is hier net het Wilde Westen, maar dan in het Noorden. Iedereen loopt hier met een holster op zak. Maar niet echt. Ik kon jullie dit niet onthouden. Naast alle mooie "zonsopgangen en ondergangen" gaat het er van af. Ik mag dan wel tuttig met mijn elektrische fiets het eiland onveilig maken. Terwijl de jagers los gaan. Maar dit is ook hoe het is, niet direct zichtbaar. Maar ook niet verborgen. What you see is what you get..? Tell me..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten