donderdag 22 november 2012

Forenisch onderzoek

Ik hoef zelf het nieuws niet meer bij te houden. Niet eens dat van 'om de hoek'. Vanuit NY worden mij gewoon de highlights doorgespeeld. Krijg ik vandaag een link naar een Nederlands nieuwsblad doorgestuurd.
Dat er een lugubere ton is aangespoeld op 't eiland. De tekst vertelt ons dat het mogelijk om menselijke botten gaat in een mysterieuze ton. De technische recherche zou vandaag langskomen.

Kijk zulke spannende dingen komen hier dus gewoon voor. Spanning alom. Zo overweldigend dat ik het pas vanmiddag doorkrijg vanuit de andere kant van de wereld. Machtig vind ik dit.

De ton bevatte geen lijk, niet de nieuwe haring van het jaar maar wel een of ander dier. De ton met inhoud zijn vernietigd. He, weer geen CSI Ameland. Wel een mooi verhaal.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten