zaterdag 10 november 2012

Copyright

Ik ben bezig met hoe je copyright op je werk hebt, vasthoudt, behoudt. Ik ben het nog aan het uitzoeken/uitvinden. Misschien niet handig om hier te vermelden. Maar dat is hoe het is. Ergens moet je met je werk, ook je geld verdienen. Alles wat ik op facebook plaatst en wat ik hier op mijn blog aan werk, foto's laat zien is onder copyright. Je kunt het bestellen.

Een interessante zoektocht ook.

Dat is weer super van een collega van mij....zij heeft uitgezocht hoe ik via 'mijn Mac' copyright op mijn foto's kan zetten. Dat vind ik persoonlijk echt fantastisch. Meegedacht. En lief. Al klinkt dat misschien wat tuttig.

Geleidelijk aan. Langzaam maar zeker. Kom ik er wel.

Zijn daar niet een aantal filosofieen, gedachten op gebaseerd? De weg er naar toe. Dat is waar het om gaat. Heb ik in mijn gedichtenbundel Zeevan Ruimte, 2005, staan. "Tussen beginnen en ophouden is een tijd die ergens voor staat (A.H. Almaas). Zo is het.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten