vrijdag 5 oktober 2012

Who wants to be right as Rain?

Who wants to be right as rain
It's better when something is wrong.

Vind ik een mooie tekst! Het staat als een huis.

Het was hier regen, regen en nog eens regen. Voor, achter en van opzij. Ach, ik kan het goed hebben. Ik kan er ook niet zo veel over zeggen. Het valt toch wel als het moet vallen. Beter een regenpak aan. Vroeger vond ik dat echt een belachelijk plan. Tegenwoordig denk ik, ik blijf tenminste droog. Lekker praktisch. Schijnt echt Nederlands, praktisch zijn. Toch nog wat aan cultuur meegepakt!

1 opmerking:

  1. Hallo Nathalie, eindelijk even tijd om op jouw blog te kijken, met natuurlijk een reactie. Heel leuk om je verhaaltjes te lezen, dat blijf ik nu en dan doen. Ben verder, eerlijk gezegd, niet zo'n digi-mens (no face book, no twitter), maar zoiets persoonlijks vind ik wel leuk.
    Ga door met al je creatieve ideeën: dat basale spreekt mij aan. Lieve groet van Kitty

    BeantwoordenVerwijderen