donderdag 25 oktober 2012

Gespijbeld

Sorry, gister verzuimd te schrijven. Een soort van gespijbeld. Stiekem in de kroeg zitten tijdens studie/werktijd om een wijntje te drinken. Ach ja. Het kent geen leeftijd, proberen ergens onderuit te komen.
 Goed, als ik het eerlijk ben dan kan ik aangeven dat ik heb gewerkt, naar huis fietste, even tijd voor mezelf had, afscheid heb genomen van mijn ontbijtmaatje, toen naar de opppas alwaar mijn dochter al lag te slapen, om vervolgens terug te rijden naar de kroeg. Van een wijntje, kwamen er twee en ik kan mij niet meer herinneren hoeveel wijntjes verder ik dan alsnog in bed lag.
Mijn vingers wisten het toetsenbord niet meer te vinden. Of misschien kan ik beter zeggen ik wist niet meer wat ik wilde schrijven. Daarom schrijf ik vandaag dit spannende stuk..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten