donderdag 4 oktober 2012

Dierendag Special

Ja hoor, daar is ie. De Dierendag Special. Op de vroege ochtend vond ik de eerst, een vogeltje, in mijn sla! Verder heb ik niet zo veel aan dierendag gedaan. Wel aan ze gedacht. Ik heb ze ook gezien onderweg. De schapen, paarden, vogels. En oja ook de mega spinnen.
Maar dat was gister. Bij mijn zusje in huis, in de slaapkamer. Nota bene. Ik kan verklappen dat de spin nog leeft. Sorry voor de mensen met de spinnen fobie. Zo een beest doet niets behalve muggen, vliegen etc etc opeten. Dus in Nederland ben je veilig. Althans op sommige plaatsen, zoals op Schiphol minder. Daar komen ze soms hele partijen tegen. Zo groot als je hand (1 spin).
Terug naar de beesten (vallen spinnen daar eigenlijk onder?). Verder kwam ik op het strand ook nog vogels, meeuwen en allerlei niet voor het oog zichtbare dieren of iets dergelijks tegen. Schelpen zijn geen dieren toch? Al zit er wel iets levens in..
Maar goed, zit ik hier uit te wijden terwijl ik helemaal niet echt aan dierendag doe. Je moet gewoon altijd aardig zijn tegen zo'n dier, net als tegen je medemens. Die geef je toch ook niet elke dag een klap, behalve op mens (-dier)en dag?

By the way, deze vogel was niet opgezet maar van plastic! Voor 't geval de Partij van de dieren meeleest.. Ik heb hem nog een tijdje in de sla laten zitten, maar het mocht niet baten! Sorry.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten