zondag 20 januari 2013

Op de valreep

Deze week schrijf ik op de valreep! Zondag vijf uur. De sneeuw 'raast' om het huis. Laat de keuze achterwegen. Want om nou de straat op te gaan. Geen zin in. Warm binnen. Schrijven.

De spullen zijn op hun plek, zo veel mogelijk. Leuk om af en toe te worden uitgedaagd om anders te denken. Bij het inpakken heb ik van alles weggegooid, dan wel weg gegeven. Tijdens het uitpakken belandt weer van alles in de ton. Hoeveel heeft een mens nodig? Of hoeveel kan een mens stallen.. Dat is meer de vraag.

Ik mis het eiland. Weer een periode die is afgesloten. Qua wonen. Maar qua werk ben ik bezig om een aantal zaken rond te krijgen. Freelance opdrachten voor elkaar te krijgen. Qua fotografie, maar ineens ook qua vertalen van een site.

Tussendoor in mijn stad geweest! Utrecht. Onbeschrijflijk. In een woord, thuis. Slenteren langs de grachten is voor mij genoeg. Niets meer nodig.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten