zondag 27 januari 2013

Logistiek manager

Man, ik lijk net een logistiek manager. Hier komt de controleur voor de ketel, een school voor mijn dochter zoeken, een kdv zoeken, de loodgieter, de tegelzetter, houten vloer uitzoeken en kopen, plinten, ondervloer, bellen met de zwamverdelger, iemand regelen die de vloer legt, een boek schrijven (april af), schilderen, projecten qua werk rond breien (dat is gelukt! Site vertalen en 120 foto's schieten), cv bijwerken, solliciteren. Ik ben vast nog iets vergeten!

Volgend weekend mijn eerste 'werk-bezoek' bij Bea van Twillert in haar atelier. Samen aan het werk, ieder aan een eigen schilderij. Bij leren. Zin in.

Soms sta ik stil, en soms ren ik van hot naar her. Sporten? Hardlopen? Ik zou wel willen, maar ik kom momenteel ook zo toe aan mijn portie bewegen per dag. Volgens de voorschriften. Nu niet in de stress raken. Dat schijnt weer slecht voor de gezondheid.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten