vrijdag 4 januari 2013

Dreaming wide awake

Morgen mijn laatste dag werken op 't eiland. 

Een droom die ik heb gehad is al weer vervuld. Vier maanden werken aan een boek, fotograferen, schilderen en inspiratie op doen. 
Samen zijn met de zee, het strand, de duinen, de ruis van de golven, de wind, de meeuwen en met mezelf. Dat laatste is een soort van gelukt. Maar het blijft moeilijk, al wordt het altijd zo mooi beschreven in boeken. Stil zijn in de drukte. Even tien minuten mediteren, je zelf afsluiten, bij de kern komen. Ondanks dat het mij niet is gelukt om dagelijks tien minuten voor mezelf te pakken ben ik wel tot de kern gekomen. Ik wil verder met de energie die ik nu heb weten te pakken. 

Dit is wat ik wil. Een beeld dat ik zie, ervaar, weergeven.

Ondertussen droom ik even verder.... Oja schrijf ik verder..dat ook.. Het boek nog af!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten