woensdag 27 november 2013

Gallery annex winkel Zee van Kunst

Het moet allemaal nog even bezinken. Maar in 2014, waarschijnlijk rond de Pasen, gaat mijn eigen Gallery annex winkel open. Een toegankelijke plek die moet bruisen van energie, inspiratie en hier en daar bezinning. Allemaal niet te zwaar maar ook niet Te simpel. Kijken, zien en geïnspireerd raken, dat is het plan. Er is zoveel moois te beleven. Ik hoop dat dat een beetje samen komt op die plek. Al is het maar een moment.

Ik ben in gesprek met kunstenaars, ontwerpers, fotografen en muzikanten. Mocht je iemand weten die op Ameland, Hollum zou willen bijdragen/exposeren dan wees welkom en stuur mij een bericht. Uiteraard wil ik iedereen persoonlijk te woord staan, uitleggen waar de Gallery voor zal staan..kom maar op; nvbarneveld@gmail.com

Naast het plannen van een zestal exposities ga ik in januari aan de slag met het opknappen van de ruimte. Ik heb er ontzettend veel zin in.

Wees welkom!

Ik hou je op de hoogte via deze site, facebook en Linkedin.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten