dinsdag 17 september 2013

Voorlezen aan de kinderen

Als kind had ik dit zelf niet kunnen bedenken. Maar ik ben toch echt aan het voorlezen geslagen. Waar ik als puber op de middelbare school voor de les al een strategie ging bepalen zodat ik toch echt niet hoefde voor te lezen in de klas, ga ik nu al 'volleerd' voorlezer aan de slag. Oke toegegeven...ik moest  er even inkomen. Best spannend voor een groep van die woeste kleuters zitten, de stilte proberen vast te houden en uit volle borst voor te lezen. Maar wat geeft het een kick. De interactie met de kinderen is super motiverend, grappig en doet de fantasie groeien. De kinderen komen zelf met de grappigste, beste en mooiste anekdotes.

Ondertussen ben ik in Zwolle en Utrecht geweest. Den Haag en Amsterdam staan ook op het programma.
Mocht je interesse hebben voor jouw school of kinderopvang? Neem dan gerust contact met mij op via nvbarneveld@gmail.com

Hier een impressie van het voorlezen;




Geen opmerkingen:

Een reactie posten