donderdag 12 september 2013

Ambachtelijke dag op Ameland

Een zonovergoten dag. Geluk moet je soms hebben! Op 25 juli heb ik op de Ambachtelijke dag gestaan te Ballum op Ameland.

Spannend wat het zou brengen. Maar het pakte fantastisch uit. Rond de 4000 mensen die de markt hebben bezocht en langs te kramen zijn gestruind.

Ik stond er met mijn schildersspullen, en was aan het werk met canvas/acryl en mijn paletmessen. Ik werk het liefst groot met schildersmessen. Maar op deze dag heb ik gewerkt aan kleine kunstwerkjes van 20 bij 20, in baklijst ter afwerking.

Het was bijna niet te geloven maar ik heb bijna al mijn werk verkocht. Pentekeningen, bewerkte foto's, groter werk van 70 bij 90 (een heel mooi naakt) en een aantal kinderboeken Litepit en Kikelnoot aan zee.

Het was fantastisch om live te ervaren wat men van je werk vindt. Het is natuurlijk lekker veilig om in je atelier te zitten en 'voor jezelf' aan de slag te zijn. Maar de mensen waren erg enthousiast. En natuurlijk ziet je werk er in het echt anders uit dan op de foto. Het viel mij dus 100% mee dat men zo goed op mijn werk reageerde.

Ik heb zelfs op persbureau Ameland gestaan met mijn boek! Kijk eens op www.persbureau-ameland.nl onder 'Prentenboek over Ameland' of zoek op Litepit en Kikelnoot aan zee. Trots!

Volgend jaar ben ik er zeker weer bij! Wat een top dag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten