dinsdag 18 juni 2013

Veel

Van uitstel komt afstel. Nou bijna dan, in mijn geval. Dat was een 'zware bevalling'. Ik zie net zelf dat ik voor het laatst op 7 mei een 'post' heb gedaan. Echt, ik wil niet als een oud wijf klinken maar.. de tijd vliegt. Persoonlijk vond ik de afgelopen weken een hele kluif. De meest lugubere berichten in het nieuws. Geweld, dood, wreedheid. Ik werd er niet echt blij van. En dan druk ik mij natuurlijk heel licht uit. Wat deprimerend zeg. Dat moest ik even kwijt..

Goed daar tegenover stond mijn eigen bruisende energie. Althans soms moest ik die zoeken, maar de vonk was er. Want ik heb de afgelopen weken hard zitten werken aan het Magazine AmelandBoeit, mijn kinderboek (dat nu bij de editor ligt..), plannen smeden hoe ik mijn boek ga verkopen, verder werken aan mijn schilderijen etc. etc.

 Het is super leuk om freelance te werken en tevens is het wennen. Geen vaste dagen, tijdstippen. Uiteraard wel deadlines. Tussendoor wordt er hier en daar gereisd. Drie plekken die de boventoon voeren. Een daarvan is de zee, het eiland! Elke keer weer opslag, opnieuw, verliefd.
Over ongeveer twee weken is mijn kinderboek 'Litepit en Kikelnoot aan zee' dan toch echt af. Zo spannend, maar het was zo een fantastisch project. Ik wacht dan ook in spanning af als ik het eerste exemplaar kan vasthouden! Ik blij 'echte' boeken toch een genot vinden. Een boek in je handen houden, draaien, bekijken, doorbladeren en heel soms 'aantekeningen' in de kantlijn schrijven.

Het boek 'Litepit en Kikelnoot aan zee' is te bestellen via mijn blog, facebook en er komt waarschijnlijk ook een ebook van uit. Maar dat is nog in de maak.

Stuur bij interesse een bericht naar nvbarneveld@gmail.com





Geen opmerkingen:

Een reactie posten