donderdag 27 juni 2013

Litepit en Kikelnoot aan zee

Mijn eerste kinderboek is af! Het ligt bij de drukker. Zoals het er nu uitziet kan ik 'mijn kindje' op 15 juli a.s. Live vasthouden. Bladeren, eraan snuffelen, wenden en keren. Om het uiteindelijk te kunnen lezen, bladzijde voor bladzijde langzaam om slaan.

'Litepit en Kikelnoot aan zee' is een prachtig kinderboek geworden. Voor kinderen van 2-6 jaar maar ook voor de ouders/verzorgers van kinderen. Om samen met de kinderen te lezen en te praten over wat er allemaal te zien valt in het boek.
Het is een ruim opgezet boek. De grote is in omtrek zo'n 20 bij 30 cm. Op de linker pagina staat een korte tekst en op de rechter pagina een illustratie.
De illustraties zijn gemaakt op canvas, met acryl geschilderd. Vervolgens zijn de 'schilderijtjes' gefotografeerd. De foto's zijn 10 prachtige, kleurrijke pagina's in het boek.

Het was een genot het boek uit te werken en samen te stellen. Vooraf heb ik foto's gemaakt op het strand,  van voorwerpen en diertjes die ik op het strand vond en uiteraard van Litepit en Kikelnoot. Twee fantastische meiden voor wie de wereld een grote speelplaats is. Helemaal aan zee, met de zee, het strand en alles wat er te zien valt.

Het boek is te bestellen via deze site, door mij een mail te sturen;  nvbarneveld@gmail.com

De kosten van het boek zijn tussen de 15 en 16 euro. Het exacte bedrag per boek, laat ik uiterlijk maandag weten. Bij de drukker is men nog aan de slag om er het mooiste boek van te maken. Wel of geen blauwe bladzijde. De kosten voor het maken hangen hiermee samen. Dus ook de verkoopprijs.

In elk geval zou ik het boek zelf Zeker kopen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten