donderdag 27 december 2012

De tijd vliegt

Zie ik net dat ik zaterdag voor het laatst heb geschreven. De dagen vliegen om.

Uit mijn 'eigen' huis terug naar mijn ouders (voor een week of drie). Zit niet zo heel veel thuis. Want ook de laatste dagen werken op het eiland zijn begonnen. Veel verandering, veel nadenken over wat geregeld moet worden, en wat er zou kunnen komen. Ineens zijn er vier maanden om. Achter de rug. 

Al zijn jullie nog niet direct van mij af. Vanaf midden januari ga ik mijn blog per week bijhouden. Niet meer dagelijks. 

Daarnaast ga ik dit jaar 'in opleiding' om mijn werk qua schilderijen te verdiepen, aan te scherpen. Studie te doen met potloodtekeningen, krijt en acryl. Ik heb er zo veel zin in. Mochten er mensen zijn die zelf, of derden kennen, die mij kunnen versterken qua verkoop van werk, You' re welcome!
Alle opmerkingen en aanmerkingen zijn welkom trouwens. Om mijn werk te versterken.

Daarnaast zoek ik nog een baan. Te bereiken via nvbarneveld@gmail.com

De komende dagen ga ik nog even, met een eindspurt, elke dag aan de slag met een stukkie tekst. Tot 31 december. Dan zijn we aanbeland aan het eind van 2012, en het begin van 2013. Waar blijft de tijd? 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten