woensdag 17 april 2013

Weten te vangen

Iets weten te vangen. Ik vind het fascinerend. Soms rollen de ideeën, werkzaamheden, projecten of gedachten over elkaar.  Waar is het begin en waar het eind. Die 'chaos' dan weten te vangen vind ik nog spannender. 
Dit is zo een tijd. Ik moet mijn werk 'neerzetten'. Een pitch hebben. Kort en bondig kunnen uitleggen wat ik nu eigenlijk allemaal doe. Dat is super interessant, maar ook zo concreet. En ik ben een type dat best moeilijk 'concreet concreet' kan zijn. Concreet is zo af. Ik ben juist van het proces. En daar zit ik nu midden in. 
Er ligt dus ook nog een kinderboek in de proces-vorm op mijn bureau en voor een deel in mijn gedachten. Ik kan je zeggen dat is een heerlijk gevoel. Maar het moet ook af. Naar de drukker. Ik moet het een keer 'afleveren'. Dan is het goed zoals het is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten